TOMTEN VAR TIDIG I ÅR!

Haha, i år kom "tomten" tidigare än vanligt. Men bra för mig och min syster vi fick ju öppna våra julklappar tidigare också. Jag blev precis klar med den sista och kunde inte hålla mig innan jag satt vi datan för att visa för er vad jag fick!

Blev nöjd över de jag fick, speciellt tröjan från Gina och högtalarna! :D

Tröja från Nelly och scarfsen är från Evelina, resten är från mamma och pappsen! Morgonrock ( varför fick jag de egentligen, jag har ju redan en?) nagellack, mascara, nivea tvål + deo och leggens Sedan en massa presentkort och lite pengar!

Högtalare, nu kan jag spela hög musik så grannarna hör!

Och den efterlängtade tröjan! LOVE IT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

härliga julklappar! :D

2010-12-25 @ 12:45:18
URL: http://thereseliinnea.blogg.se/
Postat av: Amanda Rieem

Tja hoppas julen var grym! :D



vad tycker du om min senaste bild!?



KRAM KRAM

2010-12-26 @ 12:01:03
URL: http://scenbloggen.com/amandarieem/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0