Lång dag i Helsingborg!

Hej!

Har kommit hem från pålsjö nu. Det har vatt fullt upp där idag dömde fick dömma 3 matcher på raken och sedadn lite senare fick dömma en till. Men det värsta av allt va att vi fick flytta in några matcher inomhus eftersom det regnade. Men efter ett ta så flyttade vi ut igen! När jag dömt färdigt så stannade jag kvar och kollade på dom andra från klubben och de flesta som spelat idag har vunnit.

Nu ska jag sitta och dega framför tv:n för jag är hur trött som helst. Sen ska jag upp vid 10 imon för att åka iväg till pålsjö. Då ska jag dömma och senare på kvällen ska jag spela match. Vi hörs!


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0