Stensjön

Go' morgon läsare!

Har sovit gott i natt men jag saknar min riktiga säng. Mamma och pappa är och handlar för kylskåpet här är tomt. Så jag nelly och isabella stannar kvar här. Vi ska kanske starta någon dvd eller något. Men när mamma och pappa kommer hem ska vi käka och sedan hade vi tänkt att gå ner till en badplats. Jag och nelly badade ju igår men det var aldeles för mycket stenar längs med kanten så det var svårt att hoppa i. Där för tog vi båten ut. Och när vi kom tilbaka till huset så nämnde mamma namnet på sjön. Och ni kan inte gissa vad det var för namn? Jo, sten sjön!!

Så jag hoppas att den badplatsen är lite bättre! Men nu ska jag sätta igång en film som vi kan kolla på! Hörs och ha det bäst läsare!


Nu spelar isabella och nelly kort


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0