Älgar är läskiga!

Hejsan läsare!

Vet ni vad mamma fick mig och nelly att åka med på? Jo, ÄLGSFARI! Jag trodde att det skulle vara tråkigt men det var ännu tråkigare är jag kunde tänka mig! Att mata älgar är väll inte så kul, det kan man ju göra hemma på skånes djurpark i stället! Desutom tycker jag att älgar är läskigt stora. Men som tur var stannade vi inte där så länge!

När vi var klara så bestämde vi oss för att ta en runda i stan. Det kändes lite anurlunda för man visste inte alls hur centrum såg ut. Så vi bara gick där och hittade några butiker och ett fika ställe. Och jag köpte en söt topp på Vero Moda.

Nu sitter jag hemma i huset och väntar på att mamma ska bli klar med maten, mm.. hon lagar spagetti och kötfärsås!


Nelly, skogens konung!




Tycker ni Älgar är söta? Det tyckte i alla fall mamma!










Only


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0