Vaknade tidigt idag

Hejhej!

Gosh! Idag vaknade jag jätte sent (för att vara jag). Jag vaknade redan vid halv 11! Det är nog rekord för mig. Haha! När jag vaknade så tog jag en dusch och jag hade inte någon aning om hur vädret såg ut. Så när jag duschat så drog jag bort gardinerna från fönstret och såg.....

Jag trodde verkligen att det skulle vara sol ute med det REGNADE! Det har typ inte regnat på länge här i Ängelholm. Tror jag inte i alla fall, eller när jag tänker efter så regnade det faktiskt i förrgår kväll.... Aja, jag får se hur läge det håller på. Nu står mamma i köket och gör lunch. Hon sa något om pommes innan. Hörs!


Kommentarer
Postat av: oo va fin

gillar din blogg starkt <3<3<3

2010-07-16 @ 10:03:33

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0