Fika

Hej!

Är hemma från allt fikande och efter alla kakor så mår jag inte helt super. Är lite illamående men det går nog snart över. Men jag blir nog inte tjockis idag för jag har varit ute och sprungit 5 dagar i streck. Och imorgon blir det ännu en jogging tur med träningen imorgon. Så då har man nästan joggat varända dag i veckan! Men nog om jogging snack, nu ska jag sätta mig och dega framför tv, hoppas att det kommer något bra program. Annars så får jag fortsätta att plugga glosorna. Hörs! :)

http://www.goteborgskex.se/kalas/kafferep/sju-sorters-kakor/images/imageinnercontentproxy.2007-11-06.5052213438/pa_thumb/imagex708x270.jpeg



 





Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0