Blod, svett och tårar.... men en massa roliga minnen!

Hej saknade läsare!

Jag är hemma från lägret nu och jag hade jätte kul! Matcherna gick bra (vann 1 och förlora 1), träningen gick också bra, trots att vi fick gå upp klockan 6-7(!!) på morgonen, kvällarna var roliga. Sista kvällen så hade vi sångtävling och tennis frågesport. Nätterna var roligt för vi somnade sent för att vi pratade för länge..... Allt var helt awesome!

Jag har en massa bilder och klipp att visa er också, jag börjar med bilderna!:


Jag och Elsa lyssnar på musik

 

Jag och Elsa

Natalie Elsa och Linnèa

Linnèa

Elsa




Maja


Jag



Natalie



Jag Elsa och Linnéa



Jag Linnéa och Elsa borstar tänderna



Nu ska jag ladda upp klippen på vidiofy och sen kommer dom upp här!


Kommentarer
Postat av: T

sv: tycker jag med :D

vad glad jag blir att du gillar min stil! kram ♥

2010-10-17 @ 20:12:09
URL: http://thereseliinnea.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0