I helgen ska jag......

Hejhej!

Jag har precis kommit hem från träning. Jag borde kanske sagt de igår att jag inte skulle hinna att updatera mellan skolan och träningen. Men nu är jag här i alla fall!

Träningen gick bra och medans jag ändån snackar tennis så kan jag berätta att i helgen så ska jag på tennis läger. Det ska bli så grymt kul. Jag åker på fredag och kommer hem på söndag, mer än så vet jag inte. Men sedan så funderar jag på om jag ska ta med mig datorn eller inte. Men vad jag än väljer så kanske det inte blir en s¨bra updatering. Men jag lovar att jag gör så gott jag kan!

Men nog om de, nu ska jag äta. Hörs!


Precis duschat!


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0