Nu ska jag snart till skolan men jag hinner att lägga upp veckans to-do!

Måndag, efter skolan ska jag träffa några kompisar i stan

Tisdag, pappa hämtar mig i skolan och sen åker vi direkt i HBG för jag ska träna

Onsdag, ska till Lindab och kolla matchen Rögle-Växsjö

Torsdag, då händer det inte mer än att jag ska träna direkt efter skolan

fredag, då ska jag till höganes för att klippa mig och slinga håret, sen ska jag träna

lördag, då fyller mamma år och då blir det släkt kalas

söndag, teater kurs vid 16.00

 


Kommentarer
Postat av: elin nilsson

vem ska du till rögle med ? :D (L)(L)(L)<3<3<3<3

2010-10-25 @ 16:32:45
Postat av: b

sv: jo då bara bra :D hihi.. har du haft en bra dag? :b



Jo ffs va gärna med i nattens blogg, började med det igår och de blev en succes!! :D

2010-10-25 @ 16:46:26
URL: http://myranstankar.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0