OMG - gammla kameror



Läsare? Jag har tänkt på en sak!?

Ni flesta vet säkert dagens digital-kameror/system-kameror. In med ett minneskort, ta bilder, lägg in minneskortet i datan, och sedan printa ut. Den uppfiningen är ju jätte bra men jag saknar ändån dom komerorna som fanns förr. Ni vet dom, ta foto, "flopp" så kommer de ut, sedan blåser man lite på kortet och så har man en bild! De var så enkelt! SÅ VARFÖR FINNS DOM INTE LÄNGRE!?

Visst visst, dom var ju rätt stora och klumpiga men inte mycket större än system-kamerorna!

VÄRLDEN TA TILLBAKA DOM COOLA KAMERORNA!


Kommentarer
Postat av: Fia

Den kameran på bilden skulle ju vara jätte fin att ha som prydnad! Men jag tycker inte dom gamla kamerorna ska tillbaka haha tänk dig att ta kort, rulla, rulla, rulla, ta kort igen för att sen upptäcka att hälften försvann när de framkallades och den andra hälften som det faktiskt blev någon bild av saknas typ huvudet på allihopa haha :)

2010-10-12 @ 20:26:40
URL: http://coolafia.se

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0