Fruktansvärt varmt

Det är nästan rena rama mardrömmen så varmt det är. Graderna igår var 15*-19* men idag har den stigit till 21*! Det är nästan helt ovärkligt. Men det kan nog bero på vår klimat och all koldioxid som vi människor släpper ut i världen. Om alla el-bilar var billigare än bensin-bilar så skulle ju allt fler köpa el-bilar. El-bilarna kanske är krångligare och mer avanserade med det är ju ändån bra för miljön. Nåja, det är nog bara miljöministern som kan ändra på det!

Jag han faktiskt läsa två kapitell idag ur min bok. Det var lite spännande i slutet av ett kapitell i boken så jag var bara tvungen att läsa ett till. Men sedan när jag läst de kapitlet så kom man på att det inte var ett dugg spänande. Det är sådant som är rätt så bra med vissa böcker, det låter så spännande men när man har läst det på var det tvärt imot.

                      
 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0