Söndag 5:e April

Suck....grå himmel idag, trist tycker jag. Efter dessa tre underbara dagar så blir det mulet och kalt. Igår satt jag på altanen hela mårgonen i bara shorts och linne och undrade hur varm det skulle bli idag men den tanken är som bortblåst nu! Tänk om det bara skulle varigt sol i flera veckor det skulle varigt skönt. Men skulle man då börga längta efter regn då?....Ush hämska tanke!

Idag har jag inte tänkt ut vad jag ska göra riktigt än men jag tror att jag tar en snabb dusch nu för vi ska har rörmokare hos oss imorgon så vi får inte andvända vatten på 5 dagar. Jag vet inte hur jag ska klara mig. Men om det är en riktig stor kris så får jag vell flytta hem till Nelly och bo där tills det är klart. Rörmokarna kom till våra grannar förra veckan och de (grannarna) sa till oss att de knappt kunde vara i deras lägenhet för det väsnades så mycket. När jag fick höra de så blev jag lite rädd för vi har ju hund och var ska han ta vägen?! Nåja, det reder sig nog.

                      
 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0