Talang

Nu är det äntligen fredag igen och det betyder en myskväll i soffan och kolla på Talang. Lets Dance är ju slut nu och nu börgar Sveriges största talang jakt. Ikväll hade jag tänk att trycka ner mig djupt ner i soffan och ät godis. För jag har märkt att det är godis som är det bästa "film godiset" för det knaprar inte som t.ex. chipsen gör när man tuggar på det och då hör man inte vad de säger på TV. Som när det var schlagerkvällar satt jag oftast och åt chips och då hörde jag knappt ett dugg av vad de sjöng om så jag försökte låta bli att äta chips hela den kvällen, men vad är det för mening med att ha en skål med chips på bordet om man inte äter det?!

Tillbaks till Talang. Det ska bli kul att se talangerna, ah om det har talang förståss. Men i alla fall så ska det bli kul att se dem. Spesiält de som inte har talang överhuvudtaget. De är så roliga att titta på. Lika dant på Idol, om det kommer in någon som inte kan sjunga så är de riktigt roliga!

                      
 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0