Är jag duktig i skolan?

Hej på er allihopa!

Sorry för en dålig upatering igår men det var mycket som skulle hinnas med. Men idag var det ful fart mot skolan och måste erkänna att det var ganska trågigt. Fast eftersom vi var på stranden idag så kan det vara däför. Hoppas att det blir roligare i morgon för då blir det språk. Spanska var valet och hoppas på att det ska bli kul. Dock är jag lite bättre på franska men det är väll roligt att kunna fler språk, eller vad tycker ni?

Nu i eftermiddag så ska jag möta Johanna och Elin. Vi hade tänkt att åka ner till stranden. Det är hur varmt som helst så varföt inte ta ett dopp i de svala vattnet.

Ingen bild idag hällr, men jag håller faktiskt på att ladda kameran!

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0