Jag har ju kul!

Ni kommer inte tro era ögon/öron när ni hör om det som jag sitter och gör. Det är en konstig bit i det hela och en lite mer normal. Då så, det normala är att jag sitter och lyssnar på Robbie Williams men det riktigt konstiga är att jag sitter och blandar en kortlek. Och jag har kul, haha! Det kunde man inte föreställa sig. Men jag måste erkänna att det är ändå ganska så kul att blanda en kortlek, ni vet? På de där viset när man sätter tummarna och pekfingrarna på vars en sida av kort högarna och se trycker upp och släpper så att korten hamnar i mellan varandra. Och sedan så böjer man händerna så att korten liksom fläktas upp........ ni fattar inte va? Aja, men lyssna på Robbie med Angels!




Kommentarer
Postat av: Henke

Hej,

Känner ni för att shoppa plånböcker med mera besök då LÄDERVAROR.nu

www.ladervaror.nu

Kanon mycket fina saker.

Ha en bra dag :)

2009-08-24 @ 14:14:34
URL: http://www.ladervaror.nu

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0