Mumi is home!

Hej på er!

För er som alltid blir förvirrade över min blogg och undrar, hmmm när ska hon uppdatera. För er är problemet löst nu! Jag kan säga att ungefär vid 3 tiden på skoldagar så kommer första uppdateringen. Annars på helgerna så är det ju oftast på morgnarna. Så nu behöver ni inte oroa, utan på måndag nästa vecka så kommer det en uppdatering kl3, och sedan resten av skoldagarna. Jag tror ni fattat nu, haha!

Nu har jag lite brådis, för om nämligen en kvart så ska jag möta Johanna och Elin. Fotbollstjejerna som alltid spelar match. Så idag ska jag åter igen titta på deras match. Så jag får hoppas att de spelar bra!


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0