Shoppat loss

Det blev inte bara att köpa blommor idag. Utan åkte ner till Centersyd som är ett köpcenter som låg i närheten vid vid blomster affären. Då köpte jag mina favorit jeans, Sissie snowash jeans i modell vit/blå. Har alltid gillat de jeansen men jag har alltid tycket att det skulle passa bra med fickor på de och just idag så hittade jag ett par på Vila med bakfickor. Toppen! Nu slipper jag släpa med mig en lite väska bara för att få med kameran och mobilen överallt!

Köpte också en grymt cool sopkvast som var blå-prickig. Det slängdes också ner en hårtork i bilbagaget när jag skulle åka hem. Se här nedan vilka fina saker!


Camille knitted sweter från GinaTricot

Sissie snowash jeans från Vila, Sissie denim Jeans från GinaTricot

Hårtork från H&M

Sopkvast (eller vad ni kallar det) från Hemtex


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0