Tack-o-lov

Detta är nästan en katastrof. Ni kanske hörde för några dagarsedan att jag brännt mig på mina axlar. Och efter att man varit röd så fjällar man. Och det är precis det jag gör nu. Det klijar så jäkla mycket men det gör inte ont som tur é. Men den värsta fasen när man har brännt sig är nog denna. Det kliar mycket och när man kliar så svider det. Fast ändån..... så gör det ju ondare när man presic har brännt sig och man är röd för då kan man inte bära någontigt på axlarna. När jag skulle träna i Måndes så kunde jag inte bära tennisväskan på ryggen, det gjorde helt enkelt för ont i axlarna.

Men jag är väldigt glad över att jag slapp blåsor. Usch! Det är en katastrof att få blosor. Det känns äckligt och man kan inte bära något plagg som rör vid axlarna. Så tack-o-lov att blåsorna inte kom!!

Jobbigt jobbigt


Kommentarer
Postat av: Lina

usch..

2009-08-13 @ 17:50:58
URL: http://sommarslyna.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0