Trött Gabriella

God morgon!

En trött Gabriella stiger upp ur sängen idag. Gjorde mig en cappuccino och rostade macka. Idag händer inte så mycket. Ner till IKEA och va med kompisar. Inte något alls speciellt. Det är ändå rätt så bra att inte dagarna är allt för fullsatta. Jag menar, springa dit och hit. Och stressa sig genom ärenden. Mitt liv är inte så. Så då borde det väll va så att mitt liv är inte jobbigt. det är ju klar, ibland så kan det ju bli stressigt när man springer mellan träningarna och försöker hinna med massor av saker som är liksom hel oviktiga. Eller vad seger ni, tycker ni att ert liv är stressigt och o-ansvarsfullt?


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0