Aj!

Go' kväll på er?
Nå? Vat tycker ni om den nya designen, är den fin? Själv tycker jag väll de och jag hoppas att ni håller med.

Har just varit på min träning. Cyklade dit idag och man blev svettig nästan redan man suttit sig på cyklen. Annars gick träningen bra förutom att jag bröt min nagel, aj aj aj. Som tur var så hade jag inte lösnaglar på så de förstördes inte. Men nu sitter jag här hemma och tittar på Friidrotts VM, väldigt spännande. Resten av kvällen kanske jag träffar Johanna och är med henne och äter choklad och lyssnar på Robie Williams.

Vi hörs!

http://files.marianova.com/files/imagecache/normal/files/615/3d921451283b59f499ddef3b7e6645e2.jpg
Har tänkt på manikyr

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0