Ni kanske undrar?

Godmorgon!

Ni undrar säker varför uppdateringen blev dålig igår, jo men det ska jag förklara varför.

Igår var det en fullspäckad dag för mig, redan tidigt på morgonen så skulle jag rusa iväg till tennisbanorna och spela en cup. Det var klubbmästerskap och det gick ganska så bra för mig. Det är väll bra att man har ett bra förtroende i sin sport (om man nu spelar något) eller vad man än håller på med. Man ska ju ha ett  bra förtroende i andra saker också, som t.ex. ett bra självförtroende när det gäller sitt utseende. Aja, nu ska jag i alla fall äta min frukost och om ni kikar in i bloggen om ca en halvtimme så kommer jag att berätta en ny sak som kommer att hända!


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0