Vilken föreställning!

Vilken föreställning det var igår på Diggiloo. Helt sjukt roligt! Speciellt Tommas Pettersosn. Komikern ni vet? Älskar värklien komiker som bara kommer och gör stand up bara så där. Hahaha vad jag skrattade!! Brolle var också jätte bra, och snygg. Ola & Markolio var också med. De var också duktiga. Gillade när Ola sjöng Skys the limet, den är bra tycker jag.

Här kommer några bilder:



Vädret håll sig fint


Ola först ut


Sedan Brolle ♥


Jessica Andersson




Sedan rocka mojje loss med Lilla snigel och Blinka lilla stjärna


Niklas Strömstedt och Jessica sjöng duett

Självklart hände det mycket mer!


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0