Jag tror jag gjort fel

Oh nej, jag tror jag har gjort fel. Jag kände mig så duktig när jag äntligen stoppat in tvätten i tvätmaskinen. Inget kunde gå fel. Men där rök den tanken Gabriella. När  jag väl var på väg att ta ut tvätten ur tvättmaskinen så var alting blött och det blev översvämning i nästan hela badrummet. Dock höll jag mig torr men jag vet inte vad jag ska göra med badrumet nu. Men det finns vell inget annat och göra än att torka upp efter sig. Sedan vet jag inte häller om mina Jeans som jag också tvättade har blivit försmå. Som ni nu kanske har förstått så är jag värkligen inte bra på att tvätta!

                      
                                                Kolla in vad allt är blött!
 

Kommentarer
Postat av: Bloggspejaren

Bloggspejaren har skrivit om din blogg!

2009-03-31 @ 21:08:20
URL: http://bloggspejaren.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0