Cykelolycka del2

Efter operationen så var jag jätte trött så jag gick och la mig med en gång. Jag fick sova på sjukhuset för att det var försent för att åka hem, och det var också mitt i natten. Jag fick en slang med vätska i i armen och när jag låg och sov så var den bara i vägen. Jag kunde inte vända och vrida mig för slange hängde inte med.

Det var riktigt jobbigt att sova på natten och jag vaknade minst tio gånger. När det var frukost så var jag inte hungrig. Och jag hade fortfaranden slangen i armen. Det var så jobbigt. När jag skulle gå tillbaka till rummet där jag "bodde" så fick jag asa med mig slangen.

Till sist så fick jag ta av mig den besvärliga slangen och börja gå med kryckor istället för rullstol. I början så var jag inte så bra på att gå på kryckor med det blev bättre och bättre ju mer jag använde det. Till slut så var jag redo för att åka hem. Jag slank in inom en kiosk och köpte en Marabou stång som jag kunde smaska på. Den hjälpte lite och fick mig tänka på annat.

 

 

 





Kommentarer
Postat av: klara :)

du får krya på dej!!<33

älskar dej Gabriella<3 vi MÅSTE snart träffas<3

2009-05-06 @ 21:18:36

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0