Det går att grilla nyttigt!

Nu är jag tröttare än innan! Har haft en lite "grillfest" men Tania (Tatiana) & Nelly. Det var jätte mysigt och jätte gott. Vi grillade det vanliga, hamburgare. De tär så lätta at grilla hamburgare. Lättare än att grilla stek. Det är bara att vända och vrida på köttet så att det blir genom grillat och sedan är det klart.

Brukar ni grilla ofta där hemma? Vi brukar grilla ganska så ofta. Kanske en gång i veckan. Fast det beror ju på hur vädret är och om man har lust. Det kanske inte är så hälsosamt att grilla varige dag och speciellt inte hamburgare. Fast man kan ju grilla nyttiga saker också som t.ex. vegetariska spettar med massor av grönsaker och ananas på. Mmm....det låter gått! Det måste jag prova, gör det du också.





Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0