Dream board

Har ägnat hela eftermiddagen åt att göra min Dream board, ni vet. En sådan tavla men massor av saker som man tycker om. Fast en jag fuskat och gjort det på datan så kan jag inte säga att det gick snabbt. Imorgon kanske jag hinner göra den "på riktigt" fast då måste jag mer till Maxi och köpa lim och papper. Jag är en tjej som är glad för att pyssla men de knasiga är att jag har inga pyssel saker. I alla fall, här kommer min Dream Board:

klänningarna:klädstil, smink: smink såklart, mikrofon:sjunga, tennisrack:tennis, Usa & Spanien: de land jag vil åka till, choklad: jag älskar värkligen Anton Bergs choklad, och Collien: jätte fina hundar!


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0