Fint ska det vara!

Satt här och tittade på lite fest klänningar. Och jag hittade en jätte fin vit/ljus rosa aktig klänning som jag föll för direkt. Inte för att jag ska gå på fest snart eller någonting men jag funderar på att köpa den. Eller ska jag vänta till ett lite bättre tillfälle. Det kan väll inte vara så farligt ed att köpa en klänning någon månad tidigare innan man ska gå på fest. För tänk den dagen man får en inbjudan om en "fin" fest och så har man ingen klänning. Då får man panik och ångest att man inte har köpt någon klänning. Så vi får se hur jag gör. Klänningen ska jag ha i alla fall och jag kanske köper den nästa vecka eller så.
Kolla in hur snygg den är:


Vad tycker ni?


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0