Fredag 1:a Maj

God morgon! Sovit gott?

Inte jag. Har spenderat hela natten på sjukhuset och det var inte så bekvämt. En cyckelolycka inträffade mig igår och jag berättar mer sedan. Det var också därför jag inte bloggat igår.

Vädret idag är fint. Riktigt mysigt faktiskt. Jag är sugen på att åka ner till stranden för att bada men det kan jag ju inte med min fot. Varför ska saker just hända mig mest när man som minst behöver det. Det skulle ju hända mycket roliga grejer nu i maj som jag kommer missa p.g.a. foten. Ush, valborgsdagen ä absolut inte min turdag!




Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

tråkigt när sånt händer...

2009-05-01 @ 14:01:00
URL: http://www.halshammar.se

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0