Lång eftermiddag i Helsingborg

Har just kommit hem efter en shoppingrunda och styngnbortagningen i Helsingborg. Halva dagen var ju rolig alltså shoppigrundan. Att plocka bort stygnen var häller inte så farligt. Trodde faktiskt att det skulle göra ondare fast nä, det gjorde det vist inte. Lite ont gjorde det förståss. Men det brukar det göra. Har du haft stygn någon gång? Hur gick det för dig i så fall när du fick plocka bort de?

Shoppingen då? Jo det var jätte trevlig och shoppa. Köpte dock inte så extremt mycket fast jätte fina grejer. Köpte hårassecoarer och en fin skinnjacka. Allt från H&M och jag avgudar deras fina kläder och deras balla stil. Tänkte köpte en av deras nya badräckter fast jag väntar nog lite tills strandvädret börjar närma sig. Det är oftast lite jobbigt att ha något plagg som man bara måste vänta på tills man ska använde det. Eller vad säger ni?

Tog också en fika nere i Helsingborgs Centrum. Där satt vi (Tania & Jag) på ett mysigt caffe och fikade.





Hår accesoarer och jacka från H&M


Varm choklad....


en god hallon och blåbärs mix
 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0