Lördag 23:e Maj

Har ägnat hela morgonen och efter middagen åt att vara i klubb huset och sommar jobba. Där ser man, att sommar jobba tidigt är inte så dumt! Jag vaknade vid åtta och vräkte ner frukosten i magen. Kl nio skulle man vara på "jobbet" (jag känner mig vuxen när jag säger det där). Men det kanske inte är ett krävande jobb att vattna banor, sitta i en kiosk eller att sitta högt uppe i en stol och dömma. Nä, krävande var det inte men det var fruktansvärt varmt.

Måste erkänna en lite sak att när jag hade dömt en match så när jag skulle gå ner från den höga dommar-stolen....gissa vad som händer klumpiga mig? Jag trillar ner från dommar-stolen. Att man kan vara så klumpig, jag menar jag är ju inte stor precis. Men i alla fall så flög jag rätt ner och landade i de orange gruset och blir smutsig. Som tur var så landade jag inte på min skadade häl så den klarade sig som tur var!


En updatering från igårkväll kommer strax


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0