Lördag 2:e Maj

God eftermiddag på er!

Sköna lördag. Jag har sovit ganska så länge idag. Baknade vi halv 12 tiden ungefär och har för det mästa bara vilat foten. När jag vaknade så gjorde jag mig en frukost. Tog en kopp te och ett stort knäckebröd och satte mig i soffan och vilade foten. Sedan så råkade jag slumra till så sov jag i nästan en timme. Efter jag hade sovigt så tog jag en duch. Jag fick sätta en plastpåse runt foten och knyta fast den hårt så att den inte skulle åka av och att bandaget runt foten skulle bli blött. Jag lyckades ganska bra. Fast jag blev lite blöt eller rättare sagt fuktig på tårna. Men det spelar ju inte så stor roll. Jag har ju skadat hälen. Vi syns lite senare!


Läste också en bokinnan jag slumra till...
 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0