McDonald's mat

Fanns inte så mycket att hitta på på förmiddagen så jag åkte med Ida till väla. Hon skulle småschoppa lite och jag fick va hennes andra hand med att hitta outfits. Jag själv behöver en andra hand när jag köper kläder men nu har jag ändån hittat en egen liten stil som jag kan utgå efter. Jag vet inte hur jag kan beskriva stilen men jag kan säga att den är motsatsen till sport. Så det blev att Ida köpte lite vardagskläder och lite glamour.

Vi tog sedan en lunch på närmaste snabbmats ställe och det fick dock bli McDonald's. Jag är inte så förtjust i McDonald's mat men eftersom vi var så hungriga så fick det bli det. Inte så farligt med kyckling nuggets för det var ganska gott. Nu måste jag ju försöka få bort kalorierna på något sätt. Jag får gå ut och gå lite sen. Jag undrer faktiskt hur "bra" kondition jag har nu efter dessa veckorna. Jag blir inte så förvånad om jag inte är på topp de första veckorna när jag börgar träna. Jag börgar i alla fall att träna i mitten av Juni.


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0