Onsdag 20:e Maj

Hejsan allihopa!

Har haft en kul dag i skolan. Orientering hade vi fast eftersom jag inte kan springa så gick jag tillsammans med en partner. Fast han var ju inte mycket bättre. Han trampade i massa lera och fastna med skorna i dynga så vi fick lämna "WO". Knasig är han verkligen, haha! Nu är jag hemma i alla fall och ska snart sticka iväg till ett par tjej kompisar och ha det kul. Vi ska titta på lite fotboll ikväll och det ska bli kul. Inte för att jag är så förtjust i fotboll men allt annat. Det finns säker roliga saker att se på. Vi ses!


frukost bild!


Kommentarer
Postat av: 2tjejer

Tävla och vinn presentkort från H&M!!



www.2tjejer1blogg.se

2009-05-20 @ 14:43:19
URL: http://www.2tjejer1blogg.se

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0