Onsdag 27:e Maj

God kväll. Har varigt på möte nästan hela dagen idag. Från att skoltimmarna slutat tills nu. Fast jag tog en fika på stan vid 5 och sedan dess så har jag letat skor. Jag hittade ett par "Medeltids" skor som jag letat länge efter fast jag var snål och väntar till i helgen då jag kan köpa något. Då ska jag också köpa mors dag-present till Mamma. På söndag är det ju mors dag. Vad ska ni köpa till er mamma? Jag funderar på sportkläder av något slag. Hon sportar mycket nu och hon behöver en fin tränings outfit. Som tur är så har hon mig och jag rycker in och tar över situationen. Men tyst! Det är en hemlis!

Kameran ville stanna hemma (glömde den)

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0