Pinakolada!

Har varigt ute och solat och läst min nya bok, Skuggaren. Har läst ut Marley och Jag så jag tänkte läsa lite deckare nu. Men i alla fall så hade jag foten högt och bara låg och kopla av. Jag har nog blivit lite beroende av smärtstillande. Det hjälper så bra. Men det är inget att jag tar mer en tre tabletter om dagen utan att jag tar som jag ska fast jag känner mig trygg med de jag äter. Des utom så har jag inte ont och det är ju jätte bra. Fast när jag tar smärtstillande på natten innan jag kryper till sängs så brukar det värka otroligt mycket fast jag tagit smärtstillande.

Nu var det sluttjatat om medisin och panodil. Nu ska jag mumsa i mig en hamburgare. Ha det jätta bra!

 

                                                 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0