Rosa Båstad

Båstad är en härlig stad! Jag var där nu på förmiddagen och deras natur var fantastisk. Hav och skog skapade liksom en ny naturtyp. Där skog möter land kan man säga. Vi har också strand här i Ängelholm med i Båstad så var det som om skogen låg i havet. Vi gick i alla fall längs med strandkanten och vi såg en svan och 4pers som badade. Man frös nästan när man såg de bada. Det är ju så kalt i vattnet.

Efter vi tittat på den fina naturen så gick vi i centrum. Jag hittade en jätte fin tröja där det stod Båstad på och gissa om jag köpte den eller inte? Jo, det gjorde jag. Man kanske vill ha en souvenir. Fast man ändå bara bor 4 mil ifrån så kan det vara snyggt ändå. Sedan så satte vi oss på ett Café och jag puttade godsakerna åt sidan och tog en rostbiffs macka istället.


Skorpa med solrosfrön & rostbiffs smörgås




Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0