Små shoppat

Har varit på överskottsbolaget och små handlat. Para ett par saker till hygienen och sådant. T.ex. som schampo och inpackning. Fina grejer och ganska billigt. Ibland känner jag mig lite osäker när jag köper billiga grejer men eftersom de billiga så är det ju inte fel att prova. Så jag provar sakerna och får sedan se på resultat om det är bra eller inte. Om det är bra så vet jag att jag kan lita på märket och priset.

Har också köpt en klockradio. Perfekt! jag som behöver en sådan för att kunna stiga upp på mornarna. Annars brukar jag ställa alarm på mobiltelefonen men vist är det roligt att vakna av Rix MorgonZoo. Och att vakna av Gert Fylkings sköna röst är inte så dumt. Gah! Jag längtar tills imorgon då jag vaknar av det.



"- Rix fm...."


Shampo och inpackning med örtextrackt


Kommentarer
Postat av: Rita

Den där inpackningen ser ju härlig ut! :D

2009-05-16 @ 09:38:36
URL: http://ritas.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0