Sommar-jobba

Fick ett litet samtal från en lille som är regiensör för Kalle Anka cup. Han frågade mig om jag hade tänkt att sommar jobba i sommar och då sa jag nej för det har jag inte. Då erbjöd han mig att stå i kiosken vid tennis banorna och det var inte så svårt att säga nej. Det är jätte kul att stå i kiosker. Speciellt när det är sommar. Att bara få säga frasen:

- Hej vad vill du ha då?

Får mig på bättre humör när jag letar sommar jobb. Det förståss, det finns ju roligare jobb fras jag orkar verkligen inte gå runt och räfsa i andras rabbater. Nä, ett kiosk jobb är perfekt för mig! Jag får också en bra deal. 70kr, per timme+ dricks. Jag börjar nu i maj så får vi hoppas på en bra start. Vi ses, ska grilla nu!

 



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar du att bli provocerad?



Läs min blogg:



http://lililoli.blogg.se/

2009-05-12 @ 18:51:36

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0