Söndag 3:e Maj

Godmorgon!

Vaknade för en kvart sedan och läste tidningen (hd). Läste en artickel om en tolvårig pojke som varigt kinappad i 10 år och han har än inte blivit hittad. Berättar mer senare.....I alla fall så gjorde jag mig en koppte, rögle te. Schemat idag är ganska så tomt. Fast vad kan man göra med en skadad häl. Troligen inte så mycket men vi får se vad som händer. Jag älskar värkligen powerdagar som är fylda med överaskingingar, och vem vet. Den dagen kanske är idag.
Sköt om er så länge!


 

Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

SKönt med ett tomt schema! Ha en bra dag :D

2009-05-03 @ 11:13:56
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0