Tisdag 5:e Maj

Nu har jag ångest! Åkte buss hem från skolan idag och det var sista gången som jag åker buss med kryckor. Väskan som satt på min axel bara åkte av hela tiden och det var jätte pinit. De flesta stirrade på mig med den där underligga blicken. Precis som om de ville fråga vad som hade hänt fast det kom inte ut ett ljud ur munnen på de. Men i alla fall så kom jag hem och det var ju tur de. Annars gick skoldagen ruskigt fort. Det kanske berodde på att det var kul. NO-lektioner är ju kul. Jag skulle gärna kunna tänka mig fler lektioner med kungar, drottningar, monarki och republik. Om det nu är något ämne som jag vill att vi ska arbeta med mer så är det ju NO.


Nu ska jag plugga, andvänder mig ut av Blondinbellas tips.


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0