I mitten av Ängelholm

Berättat lite mer om fiket i stan nu så ta för er!
Direkt efter skolan så kom mamma och körde upp mig i stan. Sedan så skuttade jag till ett mysigt café som inte låg så långt bort. Jag är inte så bra på att gå med kryckor så det är ganska så jobbigt. Egentligen så skulle jag gå till doktor vid den tiden fast jag fick två tider och så valde jag tiden som var lite senare. Jag tog en mumsig kladdkaka och satte mig på caféets uteterass och njöt av solen.

Lite senare så var det dags att åka till läkarmottagningen för att titta på hälen och linda om bandaget. såret såg fint ut och det hade läkt bra. Jag skulle dock gå på penselin i några dagar men det är ju inte så farligt. Men efter som jag inte fick penselinet hos läkaren så fick jag åka upp till Apoteket och hämta ut. Svårt var det inte men det tog lång tid och jag fick stå i kö i minst 10 min.

Jag fick ju ont i huvudet efter men annars så har eftermiddagen gått galant!

 


Penselin



Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0