Läsar-insperation

Händer så mycket på en gång så jag vet inte var jag ska börja!

Som sagt så har jag varigt och fixat till foten och det ser jätte bra ut! Känner mig glad över det och snart kan jag börja träna igen. Måste få upp konditionen som jag har tappat. Efter omläggningen så tog jag mig till Expressen och läste en bok samt att jag drack varm choklad. Satt där länge för boken var inspererande. Och jätte rolig också.

Efter ett litet tag gick jag ner mot storgatan in på närmaste klädes butik och tittade på fina sommar kläder. Fans jätte många fina plagg för sommaren allt från blommiga klänningar till prickiga skjortor. Jag måste bara små shoppa i helgen! Jag har märkt att det är jätte varmt ute nu (varmare än vanligt när solen inte skiner) så man kan inte gå runt med en tjock skinnjacka och svettas i. Det är ju häller inte så fräscht. Så jag måste ha en tunn jacka av något slag och om jag kan så köper jag den nu i helgen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du vill så har jag en frågestund på min blogg, gå gärna in och ställ några frågor ;) Om man snäller en fråga kommer blogg adressen synas vid frågan och då kanske du får med läsare ;) puss <3

2009-05-19 @ 19:47:21
URL: http://johannaaaab.blogg.se/
Postat av: Kevser

Mumms va gott...=)

2009-05-21 @ 18:49:42
URL: http://sjalstar.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0