En till familjemedlem...?

Har faktiskt tänkt på att skaffa en till hund. En Chihuahua faktiskt. De kan man ju ta med sig överallt och de är så söta! Har sökt lite gran nu på internet efter bra pris i Skåne och hittade faktiskt en bra deal. Fast eftersom jag redan har hund så måste jag nog tänka på det lite. Jag måste tänka snabbt! Skulle gärna tänka mig en hund till i familjen men hur skulle det gå mellan hundarna. Det är en fråga som jag måste hitta ett svar på först. Kan kanske "hyra" hem en liten Chihuahua och se hur Ivan (min nuvarande hund) reagerar. Det kan ju vara kul med en kompis men man väljer ju aldrig kompis.



Ivan

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0