Onsdag 6:e Maj

Hej Allihopa!

Jag slutade lite tidigare idag i skolan. Mamma körde hem mig så det var därför. Hon skulle nämligen jobba så hon kunde inte hämta mig senare. Jag vägrade att åka buss så det fanns inget annat att välja mella. Som ni kanske har märkt så har jag fobi att åka buss med kryckor.....Vädret idag har inte varigt finns. Ena sekunden så regnade det och andra så blåste det. Någon gång så hände båda sakerna på samma gång så det var omöjligt att gå ut.

Nu på eftermiddagen så hade jag tänkt att ha en liten tjejträff med några av mina klasskompisar och det ska bli jätte kul. Men först måste det vara fint i huset. Vi ses!




Frukost


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0