För middagen på Väla

Hej! Har just kommit hem från en liten tur på Väla. Där köpte jag ett fint långt linne, sjömans aktigt och jätte snyggt! Tog också en glass. Mjukglass med...lakrits strössel(!) Vad annars liksom. Ni vet säkert att jag verkligen älskar lackris fast kanske choklad mer. Eller jag vet inte, kanske lika mycket. Äh, spelar det någon roll. Choklad och lakrits är samma sak. Men i alla fall så åt jag glass (jätte gott) och efter en stund senare så åkte jag till Lidl.

Som sagt så ar mitt kylskåp nästan tomt men efter lite påfyllning så var den full att god saker. Köpte mest frukt för "nyttighetens" skull. Om man inte tränar så får man väll äta sunt istället. Eller vad tycker ni?


Från Gina, vad tycker nI?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du ha presentkort i olika klädaffärer? Tryck på länken och registrera dig, sen är det bara att börja samla poäng.

http://www.gratismode.se/?c=57742

2009-05-21 @ 19:04:40
Postat av: Renée

hej hej!



gott med glass!

Själv vill jag testa McFlurry med marängswiss!

2009-05-21 @ 19:06:49
URL: http://pluggis.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0