Torsdag 7:e Maj

Hej på er!

Har kommit hem från skoltimmarna fast det jobbiga är inte över än. Jag måste ner en sväng på stan först och hitta hundmat. Glömde det igår så jag gav Ivan korv igår fast det var inte så smart för nu har han ont i magen och vill inte gå ut. Så jag får se om det hjälper med hundmat. Ska också städa hela huset för imorgon kommer min ryska kusin hit och hälsar på. Men jag är inte slarvig med städningen så fint ska det vara!

Vädret idag har inte varit så fint. Nu har det t.o.m. åskat också. Det är grått ute och inte alls varmt. Jag gick också lite utan kryckor i skolan så när det var blött på marken så var det svårt att trampa ner utan att bli blöt för jag hade ingen sko på min vänstra fot, den jag skadat.




Himmlen är oskyldigt grå...

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0