Sommrig söndag

Hej på er!

Har varigt ute i de fina sommar vädret. Fast än det inte är sommar så känns det verkligen som det. Solen sken och det var inte ett enda moln på himmelen. En riktigt fin dag för att äta glass, mjukglass. Jag älskar verkligen mjukglass med lakrisströssel på. Båda sakerna är extremt goda fast tillsammans är det de bästa. Jag slickade mig runt munnen och njöt för varige tugga glass jag tog. Jätte gott! Nu när jag har sagt att jag ska försöka att inte äta så onyttiga saker när jag inte kan träna. Fast nu förstår jag varför överviktiga människor inte kan banta p.g.a. allt de äter är så gott. Tja, dock inte allt det äter men det mesta.

Vi gick hem vi 15.00 tiden. Vi tyckte att det var lite friskare att gå hem istället för att ta buss. Fast jag fick lite ont i foten av att gå så jag haltade lite. Men hellre de än att gå på kryckor. Då tittar folk på en så hemskt läskigt som om det vore lik. Så därför fick kryckorna stanna hemma. Gå normalt det kan jag. Fast när jag får skor på fötterna så trycker de på hälen så jag får ont. Hur som helst, hur har eran söndag varigt?

 




Kommentarer
Postat av: maria

tack!:)

2009-05-10 @ 19:26:49
URL: http://mariaochtyra.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0