Lördag 16:e Maj

Hej på er!

Lång kväll igår så det blev inget bloggande. Jag berättar hur det var lite senare. Har käkat mycket Aktimell nu på morgonen och så hoppas jag att imunförsaret (70% av imunförsvaret sitter ju i mage) håller sig uppe. Det är ju mer viktigt nu när foten fortfarande är lite skadad.

Ska åka till något ställe idag fast vi vet inte var. Det är sista dagen Tatiana är här och då måste vi göra något kul sista dagen. Kan inte ni ge något tips på tt mysigt ställe i Skåne som man kan åka till. Helst så ska det vara i någon form av ute miljö. Vi har nog varit förmycket "inomhus" i veckan så vi längtar ut i det fina sommarvädret!




Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0