Måndag 4:e Maj

Hej på er!

Har inte haft en så trevlig dag idag. Efter skolan så gick (skuttade runt) jag till ett café i stan och nu när jag kommit hem så har jag fruktansvärt ont i huvudet. Det känns som om gud straffat mig på något sätt, om han nu finns rättare sagt. Men i alla fall så gick skolan bra. Fick mycket uppmärksamhet och det var snällt. Jag vill värklien inte bli behandlad som en prinsessa. Det tycker jag är lite oförskämt av mig men det är ju jätte snällt att de hjälper mig och att det bryr sig om hur man mår. Vilka klasskompisar jag har, riktigt underbara!



Nu kommer en outfit. Det var ju länge sedan nu:

Svart pros, blå linne fårn marlvin och bälte från medel....


Leggins från Rockabilly


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0