Onsdag 13:e Maj

Hejsan!

Min dag har varigt ett långt äventyr. Känns som det i alla fall. Har glömt och berätta att jag skulle opereras idag och det är just de jag har gjort idag. Det är lite läskigt med att sova en timme och sedan vakna, och att man inte känner när de opererar. Kroppen är verkligen fantastisk! Ah, kirurgerna också såklart.  Vad opererade jag då, jo. Jag har haft lite problem med mitt ena öra på sista tiden. Mycket öroninflammation och så. Så vi (eller dem) fick sätta i ett litet plaströr i mitt ena öra. Ganska så ballt eller hur. Så när jag vaknade efter operationen så hörde jag så mycket bättre!

Ska försöka hitta på något roligt nu, vi ses!

 


Man kan ju inte äta heller innan operationer...

 


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0